BUSSIKULJETUS TEHYN 40-VUOTISSYNTYMÄPÄIVÄJUHLIIN 29.10.

Ammattiosasto tarjoaa yhteiskuljetuksen Helsingin jäähallissa pidettäviin Tehyn 40-vuotisyntymäpäiväjuhliin 29.10.2022 lipun saaneille. Lisätietoja tapahtumasta Tehyn sivuilta.

Ilmoittaudu mukaan yhteiskuljetukseen jäsensivuilla 15.10. mennessä, kyytiin mahtuu 50 nopeinta!

SYYSKOKOUS 2.11.

Ammattiosaston syyskokous keskiviikkona 2.11. klo 18 Upseerikerholla (Vuorikatu 26). Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat ja valitaan uusi hallitus seuraavalle hallituskaudelle. Osallistua voi myös etänä. Kokouksen jälkeen ruokailu. Ilmoittautuminen jäsensivujen kautta ruokailun vuoksi.

JÄSENPÄIVÄ 12.11.

Yhdysjäsenpäivä järjestetään tänä syksynä Lammin biologisella asemalla lauantaina 12.11.2022 klo 9-15:30 ja se on kaikille jäsenille avoin! Tule mukaan virkistymään ja rentoon yhdessäoloon. Ohjelma tarkentuu myöhemmin. Aamukahvit, lounas ja iltapäiväkahvit tarjotaan.Yhteiskuljetus kaupungista Ilmoittautumiset jäsensivujen kautta. Tervetuloa mukaan ihan jokainen ammattiosaston jäsen! :)

Ilmottautumisohjeet oman jäsenhuoneen kautta. Jäsenhuoneen löydät sivun oikeasta yläkulmasta ja sinne kirjaudutaan omalla jäsennumerolla.